FolkertHongKong.reismee.nl

Laatste week: Zuid-Korea & Terug naar Nederland!

Heya, terwijl ik zit te wachten tot ik in kan checken voor mijn vlucht terug naar Nederland heb ik snel even tijd voor mijn laatste update. Het wordt geen hele lange, omdat ik snel genoeg alles persoonlijk kan vertellen :). Ik ben momenteel ongeveer 24 uur non-stop in vliegvelden, vliegtuigen en metro's, dus als het een wat wazig verhaal is moeten jullie het me vergeven.

Afgelopen week in mijn eentje Seoul bezocht, daar ook oud & nieuw gevierd. In een tempel optredens bekeken, gebeden en tot slot gezamelijk afgeteld en om 12 uur een gigantische bel geklonken. Heel erg uniek, en erg gaaf om gezien te hebben. De overige dagen heb ik deels gebruikt om slaap in te halen, en deels om de toerist uit te hangen. Hoogtepunt was het Koreaanse Oorlogsmuseum, wat erg indrukwekkend is. Verder verschillende parken gezien en een stukje cultuur bekeken. Seoul is zonder twijfel een fantastische stad, maar persoonlijk vind ik Hong Kong een beter centrum hebben, terwijl Beijing betere bezichtigingen heeft. Toch, zeker de moeite waard om mijn laatste week daar doorgebracht te hebben.

En nu is het ten einde! Voor degene die alle updates bij hebben gehouden, bedankt! Ik hoop dat het een beetje interessant is geweest, al ben ik halverwege gestopt met regelmatig updaten & foto's plaatsen. De afgelopen 6 maanden zijn zonder twijfel de beste tijd van mijn leven geweest. Ik had van tevoren me nooit kunnen voorstellen hoeveel plezier ik zou hebben en wat voor fantastische mensen ik zou ontmoeten. Ik kijk nu wel uit naar Nederland, na een week alleen gereisd te hebben. Over 3 uur stap ik op het vliegtuig, en zo'n 10-12 uur later land ik weer op Schiphol!

Ik krijg net te horen dat ik in kan checken dus ik laat het hier bij. Tot snel en nogmaals bedankt voor het lezen en reageren op een/alle update(s)!

-xxx-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!